Onsdaag- Jag är rastlöööös !!!





♥ Jag vill ha sommar året runt ! Baah va gött det hade vart :) ♥

♥ Hej hej, ingen skola eller praktik idag då. Åkte till bäckefors med mammi imorse, skulle kolla på röntgen (stavning?) -bilderna från förra gången jag var där och kolla knäna. Det var inget fel på bilderna sa han men att det var något jag är medfödd med som man inte kan hitta eller nått sånt. Jag lyssna inte så mycket för jag blidde arg, han klämmde skit hårt på ena knät så de känndes som att det skulle hoppa ur led igen ! Aaaj? Svar ja ! Oproffsigt enligt mig!^^ Efter det så åkte vi och handlade julklappar till småkusinerna och brorsorna, sen blidde det till kinesresturangen och keka massa maat, de va gött :D Sen hämta lillbrorsan vid skolan och sen till mormor och hälsa på, keka pepparkakor och drack kaffe, det är det goaste som finns tror jag :) Jag är otroligt rastlös, har inte vart hemmifrån på fleera dagar, känns det som iallafall. Men storebrorsan kom nyss hem så det blir snart att sno mammas bil och hem till fredrik och kolla läget hemma hos han :) Jaja inte mycket med som har hänt eller som kommer hända. Kan säga att jag försökte somna tidigt igår med men det funkade inte :( Usch !! Imorrn blire upp tidigt till skolan, ska vara på iv hela dagen typ, har ju börjat ha engelska där nu :) Yeah yeah. Haha min mamma är julgarn, hon går o pysslar med massa tomtar och julgrejjer som en liten 5 åring ;) Haha men jag älskar dig ändå lilla mamma, även fast du är lite som inte alla andra :) Haha. ♥

♥ Hade gött hej ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man måste inte vara som en 5 åring för att älska att julpynta.. Puss ♥

2009-11-25 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0