Ny vecka igen då..






♥ PUSS PÅ JUICE ! Haha tror ja har blitt beroenda av sånna där flaskor.. Tummen upp. ♥

♥ Rätt bra helg och rätt chill så. I fredags blere till billingen till Jon, Sandor o Johan :) Åkte buss heelt själv och jag tappade inte bort mig en enda gång, haha grattis Jenny ! Inte vanligt om man säger så. Sen kom världens bästa storebror och hämtade mig på lördagen. Och den kvällen blere till motorklubben, Marietthe har ju fyllt 22 år, grattis till henne :) Så först var det kalas med släktingar med en massa go mat och KLADDKAKA :D baha. Marre är superbäst på att baka (y Och senare på kvällen så var vi kusiner och några kompisar där och sjöng singstar och drack lite och så, fast inte jag :( Haha. Jag hjälpte fullt folk att stå på bena istället :P Sen blidde det hem rätt tidigt. Och igår så kom Anna, mormor och morfar hit en sväng och kekade upp min rulltårta, som var mammas egentligen men ändå :P Och efter vi hade följt Anna till bussen så åkte jag och Tobe hem till Fredrik en sväng på kvällen och kollade på Jackass number 2, så jävla bra är dom (y Tänk vilket kul liv dom måste ha ? Hade vart nice och vara med där asså, höhö :D Och idag så var det start i skolan igen då, jag och sanna och sara var och tränade i typ en och en halv timme på rådahallen förut, duktiga oss. Så nu är man snart biff då, fast det är jag ju redan men, haha ;) Senare blir det med sanna ner till rådahallen igen, fast då ska vi sooola, så gött :) Fast tycker inte om o bli brun :( Tänk om de fanns solarium som gjorde att man blev vit, det hade ju vart as nice ju :D Jaja nu får jag sluta tänka för mycket. Har ingen aning om vad jag ska göra senare men får se vad som händer och fötter. ♥

♥ Ha de gött hej ! ♥



Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej mitt hjärta..

Nu har jag läst din blogg.. Puss på dig.. ♥

2009-11-23 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0