Måndaaag









Hej hej. Gick te skolan idag då, rätt gött o göe
nått igen, hehe. Va hos syon o fixa kurser oså idag,
så ska börja bild o form kurs te våren, tummen upp
på de då va (y oså blire o börja me engelskan
me malin nu, ska sitta o prata på engelska
i en timme två gånger i veckan, haha suuper.
Efter skolan följde ja me malin hem ialla fall, låg
o sov nårra timmar som vanligt när vi är där, haha.
Det är sömnpulver i luften där tror ja för så fort vi
lägger oss i sängen så somnar vi o kan sova hur
länge som helst, haha. Önska de va så här hemma me
men nej då. Här är de no mer ''hålla-jenny-vaken-pulver''
Haha. Jaja när vi sov då så kom malins mamma o väckte oss
typ ve fem eller nått, då va de hamburgare, jummy ;P
Efter de satt vi o spela nått ur gamla frida tidningar,
antar att de är hennes lillasysters, haha jaja ibland
har man kul asså. Sen kom bror min o hämta mig
då blere hem o dusha, skönt (y nu blir de väl o sitta
ve datan resten utav kvällen antar jag.
Skrev lite med sara emilsson nyss o fan va ja saknar den
bruden har ja kommit fram till ! Lycka till med teori provet
till körkortet imorrn iaf ! Så du kan brumma dig hitåt sen :)<3
Oså saknar ja min jon också ju, hoppas på och åka till
billingen efter praktiken imorrn (y <3
Jaja nu ska ja spela mafia wars!

Hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0