Heelg !






♥ Jag och Fille ♥ Snygga vi var xD Haha. ♥

♥ Nu är det freeedag ! Jag är partysugen som fan ! Men har ingen aning om det är fest någonstans eller vad som händer här i mellerud ikväll. Det är så kallt, de är mycket bättre och skönare på sommarn när man kan vara ute och hitta på galenskaper, haha.  Ska iallafall vara med Malin senare, får se va vi hittar på ! :) Ska med henne hem sen och sova där, wii :) ♥

♥ Vart i skolan, vi spelde uno jag vann tre gången av fem ! Haha va grym jag är- oh yeah, haha ;) Sen blidde det bort till skolan, inte den jag går på men den riktiga eller vad man ska säga :P och träffa och tjöta lite med folket där :) Sen blidde de hem och nu ska jag dusha och kirra iordning mina lösnaglar :S Haha oj va bra de kommer bli säkert :P Inte.. Hehe jaja. Jag saknar JoooOoooN :( Men men nu ropar dushen. Hejsan Svejsan ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0