Ge min sömn någon?


Jag hatar att inte kunna sova själv !
Är trött på o sitta uppe hela nätterna
och prata med dryga personer o spela,
spela, spela, spela o kanske spela lite till.
Jag vill sova, hela natten. Och vara pigg
när ja vaknar tills på kvällen och då
ska ja gå o lägga mig o somna med en
gång. De hade inte vart fel ! Jag är tRötT !
Ge mig en natts sömn eller två ? Ja tack.
De har vart sneeelt.

Nu blir ja snart typ jätte övertrött o då e de lika
bra att ja slutar skriva typ snart annars typ skriver
ja mycket som jag inte borde skriva kanske. Ska
no gå ner o hämta en clementin för ja känner att jag
vill ha de. Kanske spela? Kul o prova nått nytt kanske?
Mafia wars kanske? För de spelar ja inte typ 100
gånger om dagen, tummen upp, eller? (y :D
Shit vilket tråkigt liv ja måste ha...hahahha åhhhh


hej hej hej hej hej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0