Blonda tider...Haha.








♥ Kolla på gamla kort och jag hatar hårfärg har jag kommit fram till. Eller ah det har jag kommit fram till många gånger men jag hatar det verkligen, jätte mycket ! Det borde vara arton årsgräns på det tycker jag för det är fan beroende framkallande, tror jag. Mycket värre än alkohol o tobak ialla fall, oja, haha. Jag vill ialla fall färga håret blont igen, som på det färgade kortet med röd slinga (y som världens bästa syster Ida gjorde på mig efter vi hade vart och tatt kort på model lab :) Men nu har ju totalt tappat min ordning med hårfärger, haha ! För på våren då börjar de bli ljust, på sommarn är de blont, på hösten är de brunt o vintern svart ! Haha. Men nu blev det ju svart redan redan i sommras :O Efter som att Jessica fick äran att färga mitt underhår svart då, men smart och tänksam som jag är så tvätta jag ur hårfärgen med allt hår nedsläppt så det håret som skulle vart blont blev knallblått ! Hahah jag såg ut som en smurf tott xD Det var lite kul faktiskt ! Men de va enda gången som ja hade bestämmt mig att vara blond länge o trivdes i det, haha typiskt mig asså. Höhö men jaja, funderar ialla fall på o bli blond igen (a Men det värsta är att det är så sönder färgat så jag typ har hälften så tjockt o hälften så kort hår när det är klart. Haha och det är ju inte så värst rockigt kanske. Men tur att det finns löshår då ;P ♥

♥ Slutpratat om mitt intressanta hårliv, haha ! Vart ledig från skolan idag, gött ? Svar ja ! Trodde alla var lediga idag men det var bara vi på passagen tydligen. Så jag har suttit hemma och mobbat alla andra som va tvungna att gå till skolan och plugga, haha. Vakna kvart över tre på dagen idag, det var jävligt gött kan jag säga. Jag trodde mamma var och jobba när jag gick ner jag,  men då stog hon bara där i köket helt mystiskt, haha. Men hon hade åkt hem för hon mådde inge bra lilla mamsen sa hon :( Sen blere och ta på sig kläder och direkt ner och hämta lillbrorsan på skolan. Efter de köpte jag och mamsen pizza o godis. Så det blev en dag framför tv:en o slöa sig idag med ;) Men ska no gå ner till mormor o hälsa på henne en sväng sen :) Då kanske lite av pizzan och godiset försvinner ialla fall,  haha :P Fast ja brukar bli ännu mer gödad hos mormor men ändå haha :P Jaja..♥

♥ Imorrn blir det till billingen om Kim kunde komma och hämta mig, wiii :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0