Onsdag





Nej jag är inte orange hårig ;) Haha usch. Men nu är silver shampo köpt o sen blire bara o bleka mer ! Stackars mitt hår
Igår var jag hemma och sov typ exakt hela dagen, de va sköönt. Vart hemma idag me, mår inte bra alls.
Men snart blire det bort till vårdcentralen till sjukgymnasten. Träna benen och huvet typ, hehe.
Hoppas knäna slutar hoppa ur led snart iaf. För det gör förbeeeenat ont, inte kul inte kul. Höhö.
Imorrn är det jul avslutning på passagen, fyfan va göttt ! Imorrn är det även en vecka kvar till
julafton bara, wiho! Tycker inte det känns på fem öre men men, blidde ju en massa snö idag iaf,
hoppas det håller i sig till jul och nyår sen kan det typ *poff* bli sommar igen, tummen upp :D
Men nu ska jag upp o göra klart sen gå bortåt, bye bye !



För inatt har jag dansat i djävulens sal

Kommer jag nu någonsin att släppa mitt hat

Vägen är brant men jag krabblar mig upp

Denna hänlösa natt och min andning är tung

 

 

<...3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0